Corrandes rumbejar



CORRANDES RUMBEJAR ( popurri de corrandes. Adaptació rumbera: Josep Vergés)

Si voleu ballar corrandes
veniu al nostre carrer;
que les xiques s´enamoren
dels xicots que ballen bé.

Oidà, oidà,
rumbeja les corrandes;
oidà, oidà,
corrandes rumbejar.

Diuen que les morenetes
tenen un mirar estrany;
val més una horeta d´elles
que de les blanques un any.

Oidà, oidà...

De cançons i de follies
us en cantaré deu mil;
que les porto a la butxaca
lligadetes amb un fil.

No em donguéssiu arengades,
no em donguéssiu bacallà;
que em deixen la boca seca
i m´eixuguen el cantar.

Oidà, oidà...

Diuen que només les lletges
tenen cabuda en el cel;
si és veritat moreneta,
dreteta vas a l´infern.

El primer bes que em donares
me va arribar dins el cor,
si els teus llabis repeteixen
a mi em causaran la mort.

Oidà, oidà...

Si n´he feta alguna pega
me la poden perdonar;
si n´he feta alguna pega
amb el cantar i el sonar.

Oidà, oidà...
Corrandes rumbejar mp3